PORADY

W jakie działania marketingowe warto zainwestować?

Marcin Jankowski 19 października 2017 (15:18)
Marketing jest podstawą rozwoju każdej firmy. Bez tych działań żadne przedsiębiorstwo nie byłoby w stanie zdobyć klientów, ani wypromować swoich usług bądź produktów. Czy jednak decydowanie się na tradycyjny marketing we współczesnych czasach ma sens? Warto rozważyć wdrożenie nowoczesne działania w Internecie.
Rynek reklamowy z roku na rok zmienia się coraz bardziej. Rozdawanie ulotek, oblepianie miasta plakatami czy wywieszanie banerów w widocznych miejscach obecnie już nie wystarczy. Działania marketingowe muszą przenieść się do Internetu. Wie o tym każdy profesjonalnie działający dom mediowy.


RELACJA CZARNY PIĄTEK 2017 i CYBER MONDAY

Relacja Internetowa z Promocji i Wyprzedaży w Sklepach Internetowych w Czarny Piątek i Cyber Monday 2017 przed Świętami Bożego Narodzenia. Śledź pierwsze pojawiające się obniżki cen już dzisiaj. Część sklepów internetowych wprowadziła wyprzedaże na wybrane produktu ze swojej oferty na cały Black Week!
Szukaj Najlepszych Promocji Razem z Nami!

Ślepota banerowa – co to za zjawisko?


Wielu internautów jest wręcz uczulonych na nachalną reklamę, która atakuje ich z każdej strony. Nie znoszą sytuacji, w której zaraz po wejściu na daną stronę internetową, na ekranie laptopa pojawia się wiele mniejszych okien z reklamą. Odstraszają ich również wszelkie elementy serwisu internetowej, które wyglądają niczym reklama. Większość internautów po prostu tego typu przekazy ignoruje. Zjawisko to doczekało się nawet swojej naukowej nazwy – banner blindness (ślepota bannerowa).

Okazuje się, że na internautów wcale nie działają krzykliwe hasła reklamowe czy bardzo widoczne internetowe banery. Wręcz przeciwnie. Użytkownicy Internetu bardzo szybko odrzucają takie przekazy i zniechęcają się do stron oraz firm, które z takich narzędzi korzystają.

Content marketing dostosowany do współczesnych realiów


Nie będziesz w stanie przekonać żadnego klienta do skorzystania ze swoich usług bądź nabycia określonych produktów, zamieszczając suche fakty na swojej stronie internetowej czy na profilach w mediach społecznościowych. Na niewiele zda się również wykupienie powierzchni reklamowej na bardzo znanych witrynach. Podstawą współczesnych działań reklamowych jest content markieng, z którego korzysta wiele agencji, m.in. Fabryka Marketingu. Działania polegają na wyszukiwaniu influenserów np. blogerów czy vlogerów, którzy będą przekazywali swoim widzom i czytelnikom informacje na temat firmy i jej produktów, na podstawie przygotowanego przez nią briefu. Wszystko ma być oparte na stałej relacji z użytkownikiem. Nikt tak jak blogerki nie jest w stanie przekonać konsumentów do tego, że właśnie ta konkretna firma jest najlepszym wyborem, na jaki mogą się zdecydować.
TAGI
komputery laptop internet marketing socialmedia social influence facebook twitter google+ pinterest
KOMENTARZE
Napisz Komentarz:*
Wpis dodajesz jako anonimowy użytkownik! Możesz Założyć Konto oraz Zalogować się
POPULARNE
›  Warszawa: Wystawa Klocków LEGO 2017 na PGE Stadionie Narodowym
›  Czarny Piątek Online: Promocje do -70% w Sklepach Internetowych
›  Święto Narodowe Uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Majówka 2018 Łask
›  Dwa ważne mecze MULKS Łask podczas weekendu majowego
›  Czarny Piątek 2017: Wielki Black Week z Rabatami 50% w Sklepach
›  Nordic Walking: Otwarcie Nowych Ścieżek Biegowych w Łask-Kolumnie
›  Święto Niepodległości Polski 11 Listopada 2017: Łask i Dobroń
›  ADS Lutomiersk zwycięzcą II Turnieju w siatkówkę
›  Konkurs fotograficzny dla najaktywniejszych kibiców MULKS Łask
›  Justyna Śliwowska: Jesteśmy bardzo szczęśliwi, planujemy ślub
›  Łask-Kolumna. Historia i to jak zmieniała się na przestrzeni lat
›  Aleksandra Hamkało o roli w Na dobre i na złe: To najdłuższy związek z serialem w mojej karierze zawodowej
›  Tylko odpowiednia reakcja firmy na kryzys może zapobiec utracie wizerunku
›  Wystawa Lego w 2017: nowe obiekty z 10 milionów klocków
›  Ponad 800 tys. Polaków choruje na zaćmę
›  Narzędzia analizy biometrycznej pokazują, jak klienci reagują na dany produkt czy usługę
›  Sarsa: na swojej liście mogę odhaczyć kolejny sukces i patrzeć z nadzieją na następny rok
›  Systemy informacji geograficznej coraz popularniejsze
›  Rosną wydatki na obronność
›  Olga Kalicka: kiedy latam w bieliźnie na scenie, to nie jestem sobą, lecz odgrywaną postacią
›  Uniwersytet Warszawski liczy na wejście w życie nowej ustawy o szkolnictwie wyższym
›  Śniadania polskich uczniów to głównie parówki i białe pieczywo
›  Cyfrowa bankowość to tańsze usługi i niższe koszty dla banków
›  Centrum Nauki Kopernik otwiera warsztat edukacyjny
›  Prawie co drugi Polak gra w gry wideo
›  Wrocław z Wystawą Klocków Lego na Stadionie. Zabawki dla Dzieci
›  Smog zabija 40 tys. Polaków rocznie
›  Polacy zbudowali innowacyjny motocykl
›  J. Rifkin: Polska może się stać potęgą innowacyjności w Europie Środkowo-Wschodniej
›  Polscy naukowcy opracowują zderzak przyszłości z materiałów energochłonnych
OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIA LOKALNE
Publikuj Własne Ogłoszenia Lokalne Bezpłatnie w Serwisie Informacyjnym Kolumna24. Promuj Swoje Oferty w Różnych Kategoriach Tematycznych jak Motoryzacja, Praca, Nieruchomości i Inne.
Dodaj Ogłoszenie Teraz
OPINIE
›  Czarny Piątek 2017: Wielki Black Week z Rabatami 50% w Sklepach przez anonimowo
›  Czarny Piątek 2017: Wielki Black Week z Rabatami 50% w Sklepach przez anonimowo
›  Black Friday 2017: Ofensywa Sklepów Online w Czarny Piątek Trwa przez anonimowo
›  Czarny Piątek Online: Promocje do -70% w Sklepach Internetowych przez kolumna24
›  Najlepsze chwilówki 2017 roku przez anonimowo
›  80 proc. odpadów można ponownie przetworzyć przez kolumna24
›  80 proc. odpadów można ponownie przetworzyć przez anonimowo
›  Najlepsze chwilówki 2017 roku przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
WSZYSTKIE WIADOMOŚCI
GRUPA KOLUMNA24:   GAZETA//KOLUMNA24BLOG//KOLUMNA24.COMPRZYCZEPYMARTER.PL
O Serwisie Prywatność Regulamin Mapa Serwisu Kontakt Pomoc
© 2017 Kolumna24 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook   Twitter   YouTube   Google+
Facebook  /  Zaloguj się  /  Załóż Konto
GAZETA//KOLUMNA
24