LIFESTYLE/CZAS WOLNY

Kasia Moś o udziale w reklamach: W życiu nie można się ograniczać

Marcin Jankowski 13 listopada 2017 (07:10)
Wokalistka nie żałuje współpracy ze znaną firmą ubezpieczeniową. Twierdzi, że nawet udział w śpiewanych spotach reklamowych wzbogaca ją jako artystkę i pomaga się lepiej otworzyć na scenie. Gwiazda zapowiada także, że wkrótce powstaną kolejne reklamy z jej udziałem. 

Kasia Moś o udziale w reklamach: W życiu nie można się ograniczać. Każde doświadczenie nas wzbogaca


|Kasia Moś, absolwentka katowickiej Akademii Muzycznej w klasie wokalu, od piętnastu lat z powodzeniem rozwija karierę artystyczną. Ma na swoim koncie siedem singli, jeden album studyjny oraz kilka występów gościnnych na płytach innych muzyków. Gwiazda twierdzi, że jako wokalistka od początku konsekwentnie podąża wytyczoną niegdyś drogą. Nie obawia się także uczestniczenia w innego rodzaju projektach, luźniej związanych z jej karierą sceniczną.

RELACJA CZARNY PIĄTEK 2017 i CYBER MONDAY

Relacja Internetowa z Promocji i Wyprzedaży w Sklepach Internetowych w Czarny Piątek i Cyber Monday 2017 przed Świętami Bożego Narodzenia. Śledź pierwsze pojawiające się obniżki cen już dzisiaj. Część sklepów internetowych wprowadziła wyprzedaże na wybrane produktu ze swojej oferty na cały Black Week!
Szukaj Najlepszych Promocji Razem z Nami!


– Nie można się w życiu ograniczać, szczególnie, że każde doświadczenie naprawdę nas wzbogaca, pozwala się potem bardziej otworzyć na scenie – mówi Kasia Moś agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Projekty te to m.in. udział w programie „Twoja twarz brzmi znajomo” stacji Polsat, w którym zajęła 5. miejsce, oraz współpraca z jedną z większych firm ubezpieczeniowych. Wokalistka występuje w jej spotach reklamowych od 2014 roku i jak zapowiada, nie zamierza w najbliższym czasie rezygnować z tego kontraktu.

– Absolutnie nie żałuję, wręcz się cieszę i cieszę się, że mogę się po prostu w tych różnych projektach realizować i uczyć – przyznaje Kasia Moś.

Propozycja ewentualnej współpracy wyszła od producentów reklamy, którzy poprzez menadżerkę, Katarzynę Surmik, zaprosili artystkę na casting. Gwiazda wspomina, że na przesłuchanie zgłosiło się wielu młodych wokalistów – wielu z nich miało już na swoim koncie występy w różnego rodzaju telewizyjnych talent show.

– Pamiętam, że po castingu mówiłam do Kasi: „Co ty, nie ma szans, wygłupiłam się, a nie pokazałam cokolwiek”, ale widocznie coś we mnie musiało być, nie wiem co, że akurat ja miałam tę przyjemność, aby w tych reklamach – mówi gwiazda.

W spotach reklamowych firmy ubezpieczeniowej wokalistka, w towarzystwie zespołu The Chance, wykonuje przeróbki największych hitów muzyki rozrywkowej np. „I&HASH39;m so excited” czy „Felicita”.

(c) Newseria Lifestyle
TAGI
lifestyle newseria czaswolny gwiazdy muzyka film gry vip instagram facebook pop kultura sztuka rozrywka internet online news polska
KOMENTARZE
Napisz Komentarz:*
Wpis dodajesz jako anonimowy użytkownik! Możesz Założyć Konto oraz Zalogować się
POPULARNE
›  Warszawa: Wystawa Klocków LEGO 2017 na PGE Stadionie Narodowym
›  Czarny Piątek Online: Promocje do -70% w Sklepach Internetowych
›  Święto Narodowe Uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Majówka 2018 Łask
›  Dwa ważne mecze MULKS Łask podczas weekendu majowego
›  Czarny Piątek 2017: Wielki Black Week z Rabatami 50% w Sklepach
›  Nordic Walking: Otwarcie Nowych Ścieżek Biegowych w Łask-Kolumnie
›  ADS Lutomiersk zwycięzcą II Turnieju w siatkówkę
›  Święto Niepodległości Polski 11 Listopada 2017: Łask i Dobroń
›  Konkurs fotograficzny dla najaktywniejszych kibiców MULKS Łask
›  Justyna Śliwowska: Jesteśmy bardzo szczęśliwi, planujemy ślub
›  Łask-Kolumna. Historia i to jak zmieniała się na przestrzeni lat
›  Aleksandra Hamkało o roli w Na dobre i na złe: To najdłuższy związek z serialem w mojej karierze zawodowej
›  Tylko odpowiednia reakcja firmy na kryzys może zapobiec utracie wizerunku
›  Wystawa Lego w 2017: nowe obiekty z 10 milionów klocków
›  Ponad 800 tys. Polaków choruje na zaćmę
›  Narzędzia analizy biometrycznej pokazują, jak klienci reagują na dany produkt czy usługę
›  Systemy informacji geograficznej coraz popularniejsze
›  Sarsa: na swojej liście mogę odhaczyć kolejny sukces i patrzeć z nadzieją na następny rok
›  Rosną wydatki na obronność
›  Olga Kalicka: kiedy latam w bieliźnie na scenie, to nie jestem sobą, lecz odgrywaną postacią
›  Uniwersytet Warszawski liczy na wejście w życie nowej ustawy o szkolnictwie wyższym
›  Śniadania polskich uczniów to głównie parówki i białe pieczywo
›  Cyfrowa bankowość to tańsze usługi i niższe koszty dla banków
›  Centrum Nauki Kopernik otwiera warsztat edukacyjny
›  Prawie co drugi Polak gra w gry wideo
›  Wrocław z Wystawą Klocków Lego na Stadionie. Zabawki dla Dzieci
›  Smog zabija 40 tys. Polaków rocznie
›  Polacy zbudowali innowacyjny motocykl
›  J. Rifkin: Polska może się stać potęgą innowacyjności w Europie Środkowo-Wschodniej
›  Polscy naukowcy opracowują zderzak przyszłości z materiałów energochłonnych
OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIA LOKALNE
Publikuj Własne Ogłoszenia Lokalne Bezpłatnie w Serwisie Informacyjnym Kolumna24. Promuj Swoje Oferty w Różnych Kategoriach Tematycznych jak Motoryzacja, Praca, Nieruchomości i Inne.
Dodaj Ogłoszenie Teraz
OPINIE
›  Czarny Piątek 2017: Wielki Black Week z Rabatami 50% w Sklepach przez anonimowo
›  Czarny Piątek 2017: Wielki Black Week z Rabatami 50% w Sklepach przez anonimowo
›  Black Friday 2017: Ofensywa Sklepów Online w Czarny Piątek Trwa przez anonimowo
›  Czarny Piątek Online: Promocje do -70% w Sklepach Internetowych przez kolumna24
›  Najlepsze chwilówki 2017 roku przez anonimowo
›  80 proc. odpadów można ponownie przetworzyć przez kolumna24
›  80 proc. odpadów można ponownie przetworzyć przez anonimowo
›  Najlepsze chwilówki 2017 roku przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
›  Do 2020 roku LPP, właściciel marki Reserved, zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł przez anonimowo
WSZYSTKIE WIADOMOŚCI
GRUPA KOLUMNA24:   GAZETA//KOLUMNA24BLOG//KOLUMNA24.COMPRZYCZEPYMARTER.PL
O Serwisie Prywatność Regulamin Mapa Serwisu Kontakt Pomoc
© 2017 Kolumna24 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Facebook   Twitter   YouTube   Google+
Facebook  /  Zaloguj się  /  Załóż Konto
GAZETA//KOLUMNA
24